Skate

Hade planerat att träna på förmiddag och eftermiddag idag, men så blev det ju inte. För min mobil ringde inte 07.20 som den skulle. Så jag vaknade 08.20, vilket resulterade i förmiddagsvila och några extra timmars sömn!

Gjorde lite småsaker idag som städat, tvättat, 2 fika, 1 lektion, billjard, ätit mat. Har också beställt nya hörlurar, får se när dom kommer!

Efter middagen så tyvärr temperaturen nere på ca -19 grader.. jaja, bara att klä på sig och kötta. Hade några tankar på att köra 2 h och 30 km. Men efter första 10 km så märktes det att den farten inte skulle hålla som A1 tempo hela passet. Så sänkte farten istället, åkte med Larsson och Sture. coachen loggade ut efter 1.30, så då var det bara jag och Olsson kvar.

Vi gled på i stabilt tempo. inget överdrivet söligt eller fort. Åkte och hämtade Larsson skidhållare i Nyfors* Där träning var imorse. Så blev några roliga skoterspår att köra.

Så idag blev det 2:50 och 36 km. Kanske lite länge för att vara optimalt, men detta är ju sista veckan jag kan köra lite mer mängd. För sen är det fin formtoppning till Ukraina.


Kommentarer
Postat av: niklas

olsson??

2012-02-02 @ 00:13:19
Postat av: Ulkan

haha, kanske svårt för dig att fatta niklas :) Men var så att i OL boken 2010* är det en bild på Larsson med det står Jonas Olsson istället.



Så nu ibland heter Larsson, Olsson

2012-02-02 @ 09:12:27
URL: http://orienterare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0