Lite innebandy

Efter att åkt skate på Vallsberget i lätt duggregn i 90 minuter, så bar det av hemåt för lunch.

Lunchen bestod av fisk och potatis, kändes som att de hade blivit lite bättre på att laga fisk. Eller var det jag som var väldigt hungrig.

Regnet öste ner och man trodde ju att all sprutad snö på Kanis hade töat bort... Fast det visade sig att man kunde åka på snön som de hade lyckats få fram.

Dock avstod jag det passet då min handled var lite mör efter skateåkningen. Så körde innebandy med aspen och grabben istället. Har verkligen saknat innebadyn när jag har varit osäker på om jag skulle träna eller inte.

Kan ju säga att jag fick upp pulsen väldigt bra, har glömt bort när jag körde A3 senast.. Skönt att få stå och flåsa lite mellan matcherna.

har lagat lite mat nyss, pasta och korv. Man orkar ju inte ställa sig och laga någon 3 rätters middag klockan halv 10!

Street shreed!

JP Auclair Street Segment (from All.I.Can.) from Sherpas Cinema on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: Coach E

Innebandy??

På riktigt?!

2011-12-01 @ 17:36:34
Postat av: Ulkan

Inga problem, kände inte av knät eller handleden : )

2011-12-01 @ 20:49:35
URL: http://orienterare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0