En lång dag!

Dagen har rullat sakta framåt utan att något udda har hänt.

Julius bror har kommit till byn för hälsa på, blir nog en Mtb runda med han imorgon. Om någon vänlig själ vill låna ut en cykel åt han.

Jag har letat Elin hela dagen då hon skulle tejpa mitt knä. Fast hon var på Kanis och styrde upp snökanonerna. Får de tejpat imorgon innan träningen istället.

Har spenderat ca 6 h på att få något filmredigerings program att fungera, cs4 var inte kompatibelt med filmformatet från min kamrea (550D). Så skickade det till tunnan, provade cs5 igen. fast utan något resultat.

Funderade på att köpa en till dator bara för att ha en med 64.bit system...

Dagen har i bjudit på en bra sak, ungpannkaka till Lunch. det var något som man har sett fram imot länge nu! Dock var middagen ett bakslag, kan ju ändå inte klaga då jag slipper laga maten själv.

Nu blir det någon film innan jag packar ihop för denna dag. Har tyvärr varit uppe lite för länge de två senaste dagarna.

Såhär ser min anslagstavla ut för tillfället (Och jag har inte fler laktioner än vad schemat visar!!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Borde inte helt vanliga Windows live Movie Maker klara av det hela?



Det är ju bara att ladda ner det, om du har W7. http://explore.live.com/windows-live-movie-maker

2011-11-30 @ 19:01:33
Postat av: Anonym

Borde inte helt vanliga Windows live Movie Maker klara av det hela?



Det är ju bara att ladda ner det, om du har W7. http://explore.live.com/windows-live-movie-maker



Fast det är klart, du kanske vill ha nåt mer avancerat.

2011-11-30 @ 19:02:38
Postat av: Ulkan

Hade ju varit ett alternativ, men tyvärr har jag inte w7.. Och känns som att det är bättre att lära sig ett svårare program. Då finns det alltid mer saker man kan lägga till ju bättre man blir. : )

2011-12-02 @ 09:03:37
URL: http://orienterare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0