Igår!

Efter att ha åkt bussen nästa hela vägen hem till Luleå så i Antnäs så hoppar det på en gubbe/ man som luktar nå för taskigt med sprit... Jaja bara han inte pratar med oss tänker jag!

Och det första han gör att gå och ställa sig mellan mig och joar och säga
- Här sitter två (otydligt) data killar med varsin dator!
- Joo, säger jag bara för att inte låsas som att jag inte hör!

En stunds tystnad han sätter sig på 2 säten framför oss. Hans "kompis" ringer och klagar på att han inte är i Luleå, och han säger att han sitter på bussen!

Sen så kollar han på mig och joar igen!
- Jag beundrar sånna som ni som klarar av det där med datorer! Jag själv kan bara stänga av den (höhöhö)
- Good for you! för att inte dissa igen.

Fortsatt tystnad...

Sen började han prata om att han inte vara på något alkoställe som hjälper folk bort från drickandet... De hade sagt att han var ohjälpbar* (stabilt ord ;) ) Och när han var där och kollade så hade han 2,3 promile och stod upp!

Han tyckte också att vi hade slutat ha sex utan bara satt framför våra datorer!?!

Sen så när vi såg Gyltsaudden* så sa han!
-Där har jag festat många gånger, och K'ullat många kvinnor...

Jaja men lugna ner dig för f*n!!!!

Sen så kom man äntligen av den illaluktande bussen..


Kommentarer
Postat av: erik

Betvivlar att du sa 'lugna ner dig för fan' om du nu var så rädd för att gubben ens skulle börja prata med er.

2010-10-10 @ 19:58:50
Postat av: Ulkan

Ne haha, klart jag inte sa det till han. Fast tänkte så i min skalle :p

2010-10-10 @ 20:09:54
URL: http://orienterare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0