Roligt...

Kvälls nytt.

Har haft ett lite tyngre inomhus pass, kul att man kan ta ut sig inne då vädret inte tillåter hårdare träning utomhus. Blev hård innebandy som uppvärmning, innan fys träningen började. Körde mest lekar för att både få puls och styrka. Avslutades med ett långt innebady lir.

Dagens middag, var korv och potatismos. Inte det man vill ha efter ett hårt pass... Så blev en massa grönt istället, mest ananas.

Och en lite längre dusch, och så ska jag raka mig... Så skär jag mig på hakan! Kul, blödde ganska så mkt. Satt säkert 15 min, och det ville inte sluta blöda. Har gjort det nu, fast det tog ett bra tag!

Slutade såhär!



Sen så vallade jag och Alm lite skidor, la två lager på mina Worldcup (2009/2010). Ska ha en omröstning om vilken design som är snyggast. Årets eller fjolårets!

Sen så blev det måndagsfika på det ^_^ Dagen verkar ju bara bli bättre och bättre. Ska kolla film med Jocke och någon till snart. Kommer bli nice

Filmen heter: Disturbia



(Y)


Kommentarer
Postat av: gunnar

skar du av halspulsådern eller?

2010-11-29 @ 22:31:10
Postat av: Ulkan

Men typ... nee mitt på hakan : /

2010-11-29 @ 23:04:07
URL: http://orienterare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0