Midvinter sprinten

Igår var det tävlingar i Arcus hallen, riktigt roligt och få springa orientering : ) Mycket roligare än att plåga sig att fara ut i -25 och köra skidor... Tävlingarna gick bra, hade flyt i stäplingarna som var det viktigaste. För man tjänade inte så jätte mycket på att springa lite fortare än alla andra, nog för att man var tvungen att springa snabbt. hoppas ni förstod hur jag tänkte : )

Hoppas på att det blir tävling nästa år också :D

Min syster "lekte" fotograf under tävlingen, tur det annars hade jag ju inte fått några bilder!



Första loppet



Min kusin : )




Sista kontrollen



Pappa




hmm, vem är detta?!




Haha, orka spurta när man inte behöver!


Kommentarer
Postat av: Äbyn Tjej

Vad har du för kamera? : )

2011-01-01 @ 13:53:42
Postat av: Ulrik

Sv: Jag fotar med en Canon 350D, och använder Sigma DC 70-300 mm. Om det säger "Äbyn tjejen" något : )

2011-01-03 @ 14:00:16
URL: http://orienterare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0