Catch up 1

Då har man varit borta härifrån ganska länge nu, fast har inte orkat försöka göra ett inlägg...

Nu backar vi lite och kollar vad som har hänt sen jag "försvann"

Söndag: Medeldistans skido i Högbo! Blev en vinst där också, så vann 3 av 4 tävlingar ; D Riktigt nöjd med hur tävlingarna gick! Hoppas man kan hålla den här formen, eller bli ännu bättre. För kroppen var inte riktigt på topp under helgens lopp. Något jag är nöjd med är att jag slog Daniel Svensson på söndagens tävling : p Inte för att han är oslagbar, men han är riktigt vass : )

Så efter att ha packa ner alla saker som skulle hem till Luleå, väntade en lång resa hem! Eller en jäkligt lång resa... Vi låg och körde 50-70 vissa 110 sträckor på E4:an, så det tog ganska så lång tid hem! Levde på Godis, vatten och hamburgare! Inte så nyttigt, men fanns inte så mycket annat att äta!

Kom hem kl 03,30. Så glömde datorväskan, kameran och min kudde... Det löste jag dagen efter! Somnade direkt, sen så blev det många timmar i sängen ^_^

Bilder från Gunnar och resan hem











Fred!


Kommentarer
Postat av: Elin

4/5 tävlingar ju!! du glömde ju den viktigaste där du tillslut krossa me 4 sek!

2010-12-23 @ 08:31:24
Postat av: Ulkan

Det är tur att du rättare mig när jag har fel Elin ; )

2010-12-23 @ 22:35:31
URL: http://orienterare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0