Inleder imorgon min sista termin i Älvsbyn

Det är tråkigt men sant. Dock börjar jag skolan med att inte ha några lektioner.

Och så fort man ska åka tillbaka hit så sjunker temperaturen till -20.. Kan ju inte riktigt klaga då det har varit en mycket mildare vinter detta år.

I söndags passade jag på att få lite bilder av skidåkarna på premiär tävlingen på Ormbergets nya skidspår. Många armar och ben fulla med syra. Har inga resultat från tävlingen, men ingen från skid åkte jätte bra. ( Inte vad jag har fått höra, ber om ursäkt om så är fallet)

Bilderna kommer vid ett annat tillfälle. Sen hem för att se avslutande kllättrningen för herrarna. Skönt att Hellner fick en 2:a plats. Välförtjänt efter hur otur han haft under de tidagare tävlingarna.

Hann också ut på ett lättare löppass. Sprang runt hela björx ca 6 km på 37 min. Några rejält mjuka stigar, men bra för fotlederna.

Om det inte räckte med det så hann jag med att lira lite bedminton. Fick lite träningsvärk i gluteus maximus..


Idag så har jag packat och fixat i ordning rummet i LÅ. Fick åka grattis buss både till stan och sen från stan till Ä-byn. Klagar inte!

Sen for jag ut med Alm i det varma vädret på en lugn jogg. Passade på att handla lite då också. Snöbadade också en person som inte blev så glad över det, kanske att nu i efterhand att det inte var så smart. Fast var en rolig grej just då..

Nu avrundas kvällen med musik och glass.

// Peace

Kommentarer
Postat av: old coach

Du har lektioner i Specialidrott B!!!!! Flera.

2012-01-09 @ 22:28:09
Postat av: Ulkan

Men inte imorgon/ tisdag, eller stämmer inte tränings schemat som coach E skickat ut?

2012-01-09 @ 22:57:30
URL: http://orienterare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0