Helg

Fredag: Hade körkort lektion på morgonen i 2 h, blev mest att göra uppgifterna på internet. Hade något fel, då var det mest feltolkning av frågan.. Sånt som händer. Engelska på det, ska nästan klart uppsatsen som skulle ta 80 min på 40 min. Går fort om man kommer igång. Lunch sen packa städa för att åka hem CH efter kemin. Plockade också upp Petter och Ellen som också skulle till Luleå. Ingen träning den dagen. (Glömde nämna, men Joar var också med i bilen)

Hade killkväll hos Markus sen på kvällen. Var "bara" jag, Joar och Markus. Men det var trevligt ändå. Vi såg film åt glass och chillade ganska mycket : )

Idag: Vaknade och kände mig ganska trött. Men bara upp och hoppa så kommer man igång förr eller senare. Frukost i vanlig stil. Sen bytte man om för löpning, blev 45 minuter A2. Känns inte så coolt att jogga i centrum och se ut som någon motionär ; )

For ner på stan ett tag, kollade mest efter skor och något åt pappa som har fyllt år (har inte hunnit skaffa han något än..) Hittade inget kul, blev mest sugen på att köpa en vinterjacka. Även då vintern snart är slut!!

Blev 3 rätter middag idag, först paj, sen potatisgratäng och efterrätt.

Helt random bild...


Kommentarer
Postat av: Anonym

bara potatisgratäng????

2011-03-27 @ 19:18:21
Postat av: Ulrik

Potatisgratäng med kyckling! : )

2011-03-28 @ 13:24:17
URL: http://orienterare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0