Snöpuls

Tjohej!

Dagens träning blev 70 minuter löpning och mycket av den tiden är på snöiga stigar och eljusspår. Ligger faktsikt en hel del på de övre slingorna nu (y)

Kroppen kändes ganska bra, är pulsen som känns konstig fortfarande. Och hjälpte inte att jag böt batterier i pulsbandet.. Är fortfarande död enligt den, tråkigt!

Har också kollar Live på när coach "Nordebro" åkte in på en 33:e* plats. Är ju svårt för mig att säga hur han själv tyckte att det gick. Men någon som det gick bra för, var ju Viktor B som åkte in på en stabil 2:a placering över 10 km fristil.

Nyss lagat goMat så ska chilla ett tag nu, borde programera lite. Så att jag blir klar med mitt uppgift.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!

Har du bytt batterier i brickan som sitter på pulsbandet om du har en polar? Annars bör du gå tillbaka till de som bytt batteri i klockan och be dem kontrollera så att de inte har råkat störa något när de öppnade/stängde klockan vid batteribytet. Sen kan också själva bandet vara för gammal eller så behöver det en ordentlig rengöring från svett och smuts. MVH Mia

2011-12-11 @ 20:57:07
URL: http://tankaromidrott.blogspot.com
Postat av: Ulrik

Hej,

Har bytt i batteriet i pulsbandet (Har Garmin så laddar klockan via datorn)



Men borde kanske rengöra bandet bättre : )

2011-12-11 @ 21:01:38
URL: http://orienterare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0