Öppet hus!

Var som sagt gansla meningslöst kändes det som... Och även har det lagts ner så mycket tid på det! Det ända som var lite roligt var att jag vann en godispåse för att skirva en slogan till skolan. Jag ska inte skriva den här på bloggen!

Gled runt med mediaprogrammet en del, och Evelina och Antons interjuv av mig gick ju inte så bra. Först så var micken av, sen så hade Evelina satt micken på mute... Och sista gången så var vi inte ens i sändning. Så det gick ju väldigt bra : )

Åkte med joar, Andreas och joars mamma och pappa hem till Luleå! Blev en sömning resa, även då jag hade sovit 11 timmar. man tycker ju att man borde vara hur pigg som helst, men öppet hus var jobbigt!

Ska nog sitta lite vid speldatorn ett tag efter middagen. Eller så blir det en omgång finans.

Riktigt skön vilodag ; ) Och sen ska jag nog träna ett lättare pass imorn.

Orkade inte ta så många bilder idag. Men tog 2 st i alla fall : p



Joar och emil som förklarar hur ögat fungerar för ett par halvintresserade 9:or!




Kommentarer
Postat av: Zacke

Menar du spelet Nya Finans?:)

2010-11-14 @ 17:29:14
Postat av: Ulkan

Joo tror det heter så : )

2010-11-14 @ 17:30:17
URL: http://orienterare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0