Dimma på Rymmarstadion!

Var iväg till Arvidsjaur, och det var inte nådigt med dimma. Och temperaturen var inte så jävlig kall än vad jag trodde att den skulle vara. Åkte mycket Jocke och en del med Andreas, Julius och Zacke. inte för att jag inte såg några andra, utan de var dem man åkte med! Blev några hestsiga bilder under en dricka paus. Han inte riktigt få in några bra inställningar. Så bilderna är mest snabb foton! 

Åkte på, kändes riktigt bra. Frös lite om fötterna ett tag. Men frös mest mellan benen... Hade "fel" vindkalsonger. så jag och Andreas kom fram till "-Isglass är varmare!" Så sant faktiskt! Åkte de flesta slingor som var öppna och åkbara. Så blev 1 h och 50 min, riktigt skönt.

Efter det så blev det en massa mat när man kom hem till Byn. Sen så blev man då "lurad" att spela innebandy också. Inte säger jag nej, så 1 timme bandy. Innan man skulle ut med railskidorna och kötta lite rails med jakob. Så nu har man lyckats duscha äta lite igen. Och nu väntar underbara sängen : )

Bilder från idag ^_^
Jocke på de 2 första, och VB på den 3:e bilden.







Black and white!


Kommentarer
Postat av: Waller

Har VB sina senaste raceskidor!?

2010-11-10 @ 12:53:08
URL: http://wallers.blogg.se/
Postat av: Ulkan

Det får du fråga VB själv!

2010-11-10 @ 13:11:18
URL: http://orienterare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0