Rise up!

Då var ganska glad igen :|, efter en god sömn och en bra frukost så rullar livet som det ska. Hade ingen TMS imorse, blev ännu skönare att kunna sova 1 timme längre ^^

Händer idag, känns mest att det blir att fara ut och staka lite rullskidor och göra premiär... Fast måste nog låna Zackes skidor och stavar då :p har inte mina saker här! Får prata med han så att han inte hade tänkt att fara ut och åka då :)

Känner att jag måste köra en tvätt med varadags kläder snart, börjar bli lite många högar här. fixar det på måndag nästa vecka :p

Andreas Grega – Dom hade mycket att säga

Denna låt var min deppiga låt igår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

böög hahahaah

2010-05-25 @ 22:23:33
Postat av: Ulrik

Tror det är du som kallar mig bög, som är det själv!

2010-05-26 @ 09:19:33
URL: http://orienterare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0