Golf och Rullskidor!

Som jag alltid säger och kommer säga under vajre helg. Orka sitta inne och mögla när det är fint väder ute...

Dagen har bjudit på lite olika saker. Vaknade och försökte ringa Andreas ett par gånger. Gick ju inte så bra, Nummret kan inte nås för tillfället! :/ nehe skit i det då... Fast han ringde upp mig sen. Får ner på Porsö heden och fram med mina plats leksaker. (Om ni har hängt med så spelar jag Discgolf) Så började jag, Andreas och min bror spela. Spelade bra de första 5 hålen. Då låg jag på +1 över par. Sen kom 5 hål i rad som jag fick +1 på. Men började spela bra igen och slutade på +7. inte så dåligt för att var 3:e rundan för iår : )

Kastade på där ett tag till och pratade med några legender som var där och fixade lite på banan.

































(Höj ljudet)

Men efter det så chillade jag lite pluggade inför provet på tidag. Om lite hur kroppen funkar och lite ord som tex Articulato. For ut och åkte rullskidor med Tage. hans första rullskid pass på jag vet inte när. Han hade "mina" Elpex och jag ett par Swenor 2000* tror jag att det heter :p funkade bra, fast det rullade mycket tyngre än Elpexen :/

Men nu ska jag chilla lite till. skriva träningsredovisning mm :D


Kommentarer
Postat av: Andreas

Hahaha fan så skön den där filmen är!=)

2010-05-23 @ 22:54:20
Postat av: Ulrik

Så sant :) och man måste verkligen åka hem till han och kolla på alla discar, det är "oändligt" många :D

2010-05-23 @ 23:57:17
URL: http://orienterare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0