20 och så vidare

Hann knappt sätta ner foten och inse att man har fyllt 20 år, förän livet fortsatte i samma takt! 
 
Fylla 20 var väll inget som direkt spelade så stor roll för mig. Visst man får kalla sig "vuxen" och ta mer ansvar ska också vara en skyldighet.. Nog kommer jag också växa upp, men det är inte idag! 
 
Träningen går riktigt bra för tillfället, får in rullskidorna i schemat. Kommit in i löpningen igen efter urladdningen på BAMM. För er som missat att jag och Andreas sprang bamm 30, så har vi gjort det och tog hem vinsten i herrar 30. 
 
Har även förlorat mitt första inividuella DM medalj i orientering under de 4 senaste åren.. någon gång skulle väll den sviten brista! 
 
Även Josefine har fyllt 20 år, bara 3 dagar efter mig. Det hade inte varit så kul om det hade varit omvänt.
 
Träningen denna vecka. 

Måndag: stakning 30 min, skate 1:40. 
 
Tisdag: löpning snabbdistans. Blandat stig, skog, sly, skoterleder, asfalt, elljusspår mm. tid 1:15, distans 16,4 km.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0