Vi blåser bort

Inte så kul och vara ute när det regnar/snöar horisontellt.. Så många valde att stanna inne istället för att kriga i vädret.

Fast respekt till dom som ändå for ut och körde natt träning i mörkret. Själv var det redcore bålstyrka och streching som gällde.

Har lite delade åsikter om redcore.. Bra om du behöver stabilisera upp vissa muskelgrupper. Rent ur stryke synpunkt så kan man göra övningarna på bättre sätt. Detta är min uppfattning och jag vet inte om jag har rätt eller fel.

Nu ska man snart börja gå och sova. Och imorgon väntar en tränings tävling, fast medeldistans denna gången. Ska försöka få ett riktigt bra flyt på kartan. Sen får jag öka löpningen eftersom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0