Stumbjörn

Första dagens träning avklarad med 2 kartpass och ett rullskidspass.

När jag fick orienterings kartan i handen så ändrades ju det mesta. Fast är lite efter i kartläsningen, vilket kör att det går lite knackigt ibland. Sprang 45 min första passet, kändes rätt bra i benen. Blev och köra streching programmet !

Åt lunch på en restaurang som levererade bra mat. Vilket känns skönt då vi ska äta där 4 gånger till.

Sen åkte jag och Oskar till andra passet. Fick låna Sixtens skidor, pjäxor och stavar. Fick ihop 50 minuter, där mycket var uppför. Sköna och långa intervall backar !!

Andra ol passet var långdistans. Tog rygg på Ludwig, vi körde rätt lugnt och kändes bra i benen. Fast rätt så stum i utförsbackarna. Så klev av efter 50 min då jag hade en bit att jogga tillbaka. Tot 60 min + streching.

Är väldigt bra här i Slovenien, fin miljö och fräscha städer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0