Skido säsongen avslutad

Då kan jag runda av årets tävlings säsong. Kan säga att jag är mer än nöjd mer hur den blev.

Att jag har fått vara frisk och hel har varit en av de viktigaste sakerna som gjort att jag har utvecklats mer som idrottare. Det är det att jag har blivit lite smartare under de senaste åren och tänker till lite extra kring tävlingar och träningar!

Så i helgen var de mina sista jsm skido distanser.

Lördag-medeldistans, lite kärv snö så man fick jobba hela vägen. Bra tryck i åkningen och inga missar. Blev tillslut en vinst med ca 3,5 min. Denna dag avslutades med go middag på scandic!

Idag-stafett, jag och Joar åkte. Vi fick finna oss att vara favorit tippade. Joar åkte första och kom in i ledning. Sen höll vi det och åkte bra de 3 andra sträckorna. Jag har inte bommat någonting på mina 2 sträckor.

Detta gör att jag har vunnit alla tävlingar jag ställt upp i, i Sverige under denna säsong. Tackar alla som har hjälpt och stöttat mig till dessa framgångar!!


Kommentarer
Postat av: Elin FS

Stort GRATTIS till alla vunna medaljer och en jättefin säsong! Lycka till i skogarna nu. Om inte förr så ses vi till sommaren!

Hälsningar från alla Falkarna (o Fredrik)

2013-03-18 @ 08:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0