Inte kul..

Det har snöat och blåst hela natten, så under dagen pass hade det lagt sig en del på marken.

Vi började med att jogga ex antal högkurvor upp till start (ganska många). Sen var det lätt utför större delen av banan. Men det var så halt så man var tvungen att hålla ner på farten. Och det var nästan farligt att vara där och springa.

Var som finast mitt på banan, för mot slutet så blev det grönt, snårigt blandat med massa taggbuskar... Det sämsta passet jag sprungit här nere! Funderar vem som ens vill rita en karta i denhär typen av terräng.

Orienterings tekniskt gick det helt okej, var med rätt bra på kartan. Får se vad som händer på medel LM (läger mästerskap). Om det nu anses säkert att springa full fart när det är som det är!!


Kommentarer
Postat av: LO

Trist med vädret.
Hoppas att orienteringen ger något.
Som sagt all är inte fart den här tiden på året.
Här i Luule skiner solen och det är +2-5 Celsiusgrader.
Jag hade ett strålande fint skatelopp igår ( Råneälvdalsloppet 44km) som vanns av Nordebo på 1:51 3;a blev Nicke med 1:55. Jag hoppas att ni får en fin avslutning pålägret och att man inte riskerar något med tävling i snöhalka.

2013-03-25 @ 17:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0