Frisk?

Är ju väldigt mycket en deffinitions fråga som idrottare över lag. Vi anses vara betydligt friskare än medel svensson även när vi är sjuka och har något i kroppen. Och detta gör oss till en grupp där normalen ofta är fel.
 
Var på vårdcentralen idag, bara för att kolla upp de mest grundläggande. Kom därifrån med besked att jag inte har något skit i halsen, om inte halsodlingen visar något annat om 5 dagar. 
 
Blodvärdena var någonstans där jag trodde dom skulle vara, hade 158 i blodvärde och blodtrycket var bra, 133 övre och 55 lägre gräns. Får väll ta och vänta lite tills temperaturerna slår om och min hals får i sig mer plusgrader! 
 
Synd att helgen ser ut att bli f*rbannat kall, dvs -17 lördag och -12 söndag.
 
Har nu även bestämt ett datum då jag ska flytta ut från Ugglan. Känns både bra och dåligt.. avslutar ett kapitel och påbörjar ett annat. Men har växt som person under tiden jag varit här, och det kommer ingen att kunna ta ifrån mig. Hoppas bara vägen jag väljer nu kommer att fortsätta vara positiv för min utveckling! 
 
Nu är det i alla fall JSM till helgen och på tisdag lättar flyget mot Slovenien ! 
 
 
Litet photoshot efter gårdagens träning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0