Dålig koll

Trodde vi bara skulle köra någon lugn skido linje. Fast tydligen var det skoltävling medeldistans som stod på schemat. Är dock alltid redo när det är tävling, då tävlings djävulen är i farten. 
 
Så gick bra, hade mer tryck i åkningen idag. Vi började med en lång utförs sträcka, där det gick rätt fort ibland. Ska se hur min tid skiljer sig mot Joars (då Joar körde en skönt gen). 
 
Får se om jag orkar göra en quickroute av denna, beror lite på hur mycket som händer senare idag. 
 
Kan inte klaga på vädret, strålande sol och -12?. Lite sådär lagom nice väder!! 
 
 
 
Mannen som gör detta möjligt, tror inte att jag på långa vägar hade varit där jag är nu utan hans hjälp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0