Boston 3

Hey guys, this is me doing a review on the adidas Boston 3... Youtube...

Ne men var ute och joggade en sväng i mina nya skor. Blev en sväng på 6,5 km på 30 min. Kroppen kändes pigg, kanske lite seg efter veckan som varit.

Boston 3an är en lite lättare sko men ingen värsting. Samt mer asfalt struktur på hela skon. Då det är ett fint mönster och en tunn ovansida för att minska vikten. Så gör den sig inte bra i skogen bland myrar och branter..

Svårt och säga något vettigt efter 30 min. Känns som att den är följsam på framfoten och när man rullar mer på hälen tex utför.

Tror jag ska skaffa någon mer lättvikts tå löpnings sko. Dock mest som ett komplement och för att träna mer löpning på framfot/ tå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0