Små retar

Igår bjöds det nog på en av det bättre måltiderna på folkan. Riktigt bra chili con carne med morotbröd* mat som det ska vara (y)! 
 
Avstod sprint träningen på eftermiddan, då jag inte alls känner mig på G för tillfället. Sen skapa lite överskott till helgens tävlingar. 
 
Idag så körde jag klassiskt med en del lättare intervaller, för att reta kroppen lite. När jag väl kom igång kändes det rätt bra. 
 
Resten av dagen blir det att samla så mycket vila som möjligt. Sen dra på med en jogg på fredag morgon, innan vi åker ner mot Falun. 
 
Var uppe med Andreas och Marcel på Kanis igår, tog lite bilder och passade på att njuta av livet. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin FS

Grymt snygga bilder!

2013-01-25 @ 08:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0