Skiter i E4an, kör min egna väg!

Veckan har bara börjat och har en väldigt bra känsla i kroppen. Har börjat tänka om kring mitt tränande lite, inte ändrat så mycket. Men tror det kommer löna sig i slutändan. 
 
Dagen har bjudit på 2 tränings pass. Körde ett inomhus pass på morgonen, för temperaturen vill inte riktigt stiga till några träningsvänliga nivåer. Blev 1,15 h på spinning cykel, och fortsatte med 30 minuter löpband (5,2 km). Har lyckats ganska bra med att hålla igång löpningen under vintern. 
 
Sen på eftermiddagen körde ett långt klassiskt pass. Var bra sällskap första 1,45 av Petra. Sen fick jag fortsätta själv. Kändes bra och märker att det verkligen är tiden som gör mig trött. Blev totalt 3,05 i slutändan, Ska köra 10 minuter mage rygg innan dagen är slut. 5+5 är skönt att kunna skriva in i TDn.
 
Mina nya "förändringar" är egentligen rätt enkla men ska göras. 
 
* Träna mer.
* Sova mer.
* Äta mer.
* Men mindre socker!
 
 

Kommentarer
Postat av: Pro Disco

Festa mer?

2013-01-15 @ 20:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0