Skellefte

sammanfattning från helgens skido tävlingar som gick i Skellefteå. De hade fått till bra och hårda smalspår sen passat på att lägga bra banor på dessa spår gjorde inte helgen sämre. 
 
Långdistansen som gick igår kändes lite seg i början, var inte på tå från start. Utan jobbade mig in i loppet ju längre tid det gick. Tryckte på både på smal och bredspår, "tyvärr" gick tävlingarna på lite för mycket bredspår. Men är samtidigt glad att det gjorde det. För fick ligga närmare max än vad man brukar göra. Så man kände att man fick jobba mer än vanligt. 
 
Splits: http://www.obasen.nu/winsplits/online/sv/default.asp?page=table&databaseId=24029&categoryId=2
 
 
Sprinten kändes som att jag hade framhållning som inget annat. Kände mig säker hela vägen, vilket gjorde att jag kunde åka fort istället. Samma sak som på lången, att det var en hel del åksträckor på bredspår så man fick stoppa undan huvudet lite. Tog en grandslam vilket säger ganska mycket hur fort jag åkte. 
 
Splits: http://www.obasen.nu/winsplits/online/sv/default.asp?page=table&databaseId=24044&categoryId=2
 
 
Men packar ihop från Skellefte med 2 segrar som jag lägger på hyllan. Finns ju bara åt ett håll jag ska nu, och det är ***** framåt !!! 
 

Kommentarer
Postat av: Elin FS

GRATTIS, total utklassning den här helgen!

2013-01-14 @ 10:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0