Midvintersprinten

Har haft annat för mig än att sitta på datorn hela dagarna. 
 
Midvintersprinten gick bra, lite ovant att ligga och nästan maxa i löpningen. Fast stämplingarna satt där de skulle, dock lyckades jag ändå stämpla fel på superfinalen. Kanske för att jag var tvungen och maxa totalt då jag startade så långt efter de andra (pga att jag hade sprungit bra på de två tidigare heaten..). Vilket gjorde att jag hetsade väldigt mycket!
 
 
Passade på att springa med en GoPro, kul att få det på film. Dock blir det inte världens stadigaste bild, inte när man springer max i alla fall. 
 
Tycker att man ska se filmen på liten skärm så känns inte skakningarna lika mycket. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0