Man lär hela livet

Åkte till byn tidigt igår för att hinna till lektionen som började 13,05.. Hann dock med att fixa lite saker här. 
 
Var allmänt trött igår, så avstod träningen och satsade på att återhämta mig lite mer. Tävlingen kanske satt djupare än vad jag trodde..
 
Är som tur mycket bättre idag, sov fram till 8. Tycker jag sover mer, men sammtidigt mer oroligt än förr. Kroppen är ju ett mysterium, så försöker lyssna på singnalerna den ger mig.
 
Det är skate intervaller som gäller idag, ska nog tänka till hur jag ska lägga upp dessa. Kanske att man till och med ska hålla tillbaka lite för att inte dra på sig nå skit nu. 
 
Men det som är nice, är att temperaturen har börjat stiga lite. Så att man kan vara ute och njuta under långpassen utan att det ska vara -18! 
 
Bilder från helgens långpass med Jossan.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0