Intervall(er).

Dagens förmiddags pass bestod av intervaller på de övre slingorna. Trodde inte jag skulle ha så mycket att komma med efter träningen som varit. Men kände mig ofrörskämt pigg på passet, inte riktigt på tå. fast väldigt pigg ändå! 
 
Körde 3 intervaller där vi klättrade väldigt mycket. jag var uppe och drog på alla, trodde farten skulle bli mycket högre än var den var. Så kunde åka som jag själv ville, vilket alltid är mycket skönare än att ligga bakom (Om det inte är någon vind!).
 
Intervallerna tog 7,30 6,40 12.00 och körde sen en 4.00 minuters platt för att få upp farten på åksträckorna. 
 
Ska nog ut och springa i eftermiddag, för att jogga ur benen lite. 
 
 
Svartöstan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0