Bra start på dagen

Att ta tillvara på dagarna känns som att det börjar bli bättre och bättre. Sover mer samtidigt som jag har börjat träna mer. 
 
Så upp 07,10 idag. Ute i spåret 08,55 för lugn klassisk skidåkning. Var ca -18 nere vid skolan, så körde med mask på ängarna och snurrade där i 55 minuter innan jag for uppåt mot varamare spår. Träffade Jojje och AB vid stadion så åkte resten av passet med dom. 
 
Gled på i troligen denna vinterns finaste dag (än så länge). De har nu dragit upp djävulsbacken, men tyvärr en hel del ris i spåren där.. Fast temperaturen på toppen var uppskattat av oss -8 till -10. Så var verkligen skön temp (y)
 
Kände mig nöjd med 2,45 idag. Ska ju även ut och åka i eftermiddag, så det fick räcka. Kroppen kändes pigg hela passet. Var verkligen A1 fart idag, kanske borde insett tidagare att man ska både åka fort och sakta. Mina A1-A2 måste man också ha, men inte allt för ofta. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0