Bra pass

Lugnt och långt var dagens ledord. Så försökte motfrivilligt åka lite överdrivet långsamt, då det ändå brukar sluta med att jag åker lite fortare. 
 
Åkte avslappnat och njöt av vädret och de fina spåren. Solen passade även på att komma fram och sen försvinna ner igen under passet. 
 
Tycker att jag börjar hålla A1 fart när det ska vara det. Även när man känner sig pigg och trycker med lätthet på i backar mm. Det är lite det jag måste komma ifrån om jag vill utvecklas mer i rätt riktning. vet att detta har sagts till mig de senaste 3,5 åren, men vill ju göra som jag känner.. 
 
Blev 2.25, känner att det blev lagom långt. 
 
 
Bra väder nanting !! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0