Taggar ner lite

Har varit fullt upp senaste veckorna sen JVM. Det har resulterat i att denna blogg blivit lite lidande, vilket känns lite synd då jag tycker det är kul att skriva men inte har tid..
 
Det har i alla fall gett mig lite distans till JVM veckan i Lettland. Nu i efterhand är jag nöjd med resultaten och hur allt gick. Kommer säkert skylla på mig själv att jag boomade gjorde dåliga vägval mm. Fast tar med mig erfarenheten och fortsätter framåt. 
 
För tillfället är det en klassisk vecka på gång, då jag vill känna att jag får in tekniken till JSM (nästa vecka). Kommer bli väldigt kul och lärorikt att åka mot de bästa skidåkarna i min ålder. Blir mest att se och lära, men ska självklart spänna bågen och prova ge dom en match. 
 
I helgen var jag nere i Ö-vik för Lång och Sprint JSM (skido). 2 roliga tävlingar i bra förhållanden. Lången blev väldigt mycket bredspår så man fick mata på bra hela tiden. Sprinten var lite lätt men väldigt intensiv och rolig. Måste tacka Mats Westin som vallade mina skidor. Känns skönt att veta att man har folk om man behöver hjälp. 
 
Så 2 guld till prisskåpet. Vi har också 2 SM tävlingar till, på "hemmaplan" ormberget. Då medeldistansen (masstart) och stafetten ska avgöras. 
 
 
Sådär lagom bra sol i Ö-vik ! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0