So far

Började dagen med att läsa ut boken "Born to run". Tycker den som finner löpning intressant, och vill ha lite fakta kring tänket vi haft som löpare genom tiden borde läsa den. Har tyvärr tagit mig för lång tid att läsa den.. men den går lätt att läsa i etapper. 
 
Frukost-gröt och mjölk. Ner i matteböckerna, samtidigt som jag hade ett fotbad. Klagar inte! Vill hitta flytet i räkningen, så att det blir som en rutin att jobba. 
 
Gått med hunden och tagit en del bilder. Vädret börjar vända och det känns faktiskt som att våren är snart här. 
 
Och har även städat ur mitt pris skåp då det var för mycket saker, samt väldigt dammigt.. Så rent och fräscht nu! 
 
Ska ta och valla bort lite skidor, sen plugga mer matte. Har ju faktiskt Matte E jag ska göra klart, så jobbar ikapp nu under lovet. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0