Helgen

Fredagens jobb gick bra, blev lite segt mot slutet. Men kämpade mig igenom de sista timmarna. De snöade till och med mitt på dagen, vilket gör att rushen med cyklar som kommer, kommer lite senare. Blev en tacco buffé som lunch visade sig bli tacco till middag också!

Fast det gjorde inte mig något. Tog en vilodag efter löpturen i torsdags, där jag sprang 8,5 km med väska på 33:40. Tryckte på en del och sprang lite på gränsen men efteråt kändes det bra.

Lördag shopping på storheden, blev väldigt sugen på att köpa en ny vinterjacka till nästa vinter! Men blev inget då.. Vidare till skidspåret med Josefine och Alm, där det bjöds på tungåkta spår nanting! Blev långa 1:30..

Idag har jag varit ute på tur från 10 till 15:30. Lagom så att man hann till hockeyn. Jag och Josefine var ute och gled runt på skidorna. Samt fikade i solskenet, bra livskvalité där (y).

Följt hockeyn på tvn, men vi måste göra något om B.S.T.L ska bli verklighet..

Mini apelsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0