Börjar kännas bra

Nu känns det som att min motivation att springa eller träna börjar komma tillbaka. Haft en period där det inte känts allt för kul att fara ut och böta asfalt... Jaja se framåt mot en vår-sommar-höst med nya möjligheter.

Igår sprang jag först till jobbet efter lunchen ca 25 minuter. Jobbade sen kört till 18. Cykla hem, byta om och sen springa till ltu. Där min bror lagt en sprint träning. En bana på 4,4,km, med blandat lång och kortsträckor.

Tyckte jag hittade ett rätt bra flyt, men känns inte som att det riktigt går så fort som jag vill än. Tror det kommer, ska inte stressa kroppen.

Nu väntar en till dag på jobbet, kan ju säga att vi har rätt mycket och göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0