Blickar framåt

Inser att tiden inför sprint SM blir allt mindre och mindre.. Fast det är lika lite tid för alla, men detta gör att jag måste använda tiden till min fördel. Eller göra så mycket jag kan under de 16 dagar som är kvar. 
 
Planen är idag att vila på förmiddagen för att sen köra intervaller med Lulekamraterna på Arcus i em. Då det är en omvänd pyramid på schemat. dvs 4-3-2-1-1-2-3-4 varv med120-60 meters vila mellan varje. Mina egna tankar kring detta är att jag fortfarande ska jobba lätt och avslappnat och om det känns bra så borde farten komma eftersom. Blir att trycka lite snabbare intervaller närmare SM, fast min överlevnad heter "eftertanke". 
 
Nu ska jag göra lite saker här hemma. Ska plugga, fixa resa, städa och ev redigera något från vintern som varit. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0