torsdag

Igår sprang vi Elit 15 på Hemus, heter det pga sträckan är 15 km och otrligt mycket backar. Då menar jag verkligen det, det hade använt i stort sett alla backar de kunde hitta. Jag och Filip sprang i ett stabilt 6.00 tempo. 
 
Ska också försöka få ut höjdskillanden och kartan från det passet också. 
 
 
På eftermiddan körde jag och forsen ett skido pass. Där det blev 53 minuter A2, väldigt bra område med mycket backar, så man var tvungen att ta hänsyn till höjdskillnaden. 
 
Sen förlängde vi passet så vi fick ihop 120 minuter. Vilket gör att jag satt ett nytt mängdrekord på en vecka, innan veckan ens är slut. Har fått ihop 16 h mån-tors. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0