Thierry Gueorgiou

Då har man haft besök av en orienterings legend, världsmästare mm. Var kul att få höra lite om hans tankar kring träning och allt runt omkring orienteringen. 
 
Så vi passade på att springa en bana, tyvärr hann jag aldrig springa bakom. Då jag startade långt före han, och dvs att jag boomade för lite också.. För boomade, det gjorde jag. 
 
Hade dock några bra sträckor, sen vissa bottensträckor som jag verkligen var ute och cyklade på. 
 
Tack din min camera buddy Andreas, som lånade min kamera och tog några bilder från dagen. 
 
 
rädd pojke
 
 
Information från coach S
 
 
Gruppbilden
 
 
"uppvärmning.."
 
 
Mannen, myten, legenden
 
 
idolbild, check. Får skriva ut och hänga upp vid autografen hemma! 
 
 
Älvsbyns idrottslinje har tagit sikte på Fransmannen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0