Stavgångs intervaller

jo tjena, hejhejhallå... Idag vaknade man med lite trötthet i huvudet, visste inte om jag kände för att träna några intervallet idag. 
 
Dock när väll frukosten var nere så hade tankarna vänt till de bättre. Klart att det ska göra ont idag också. 
 
Passet var stavgång på Lillkanis. Började med att springa dit, sen värmde jag upp lite extra med en 1.30 intervall i backen. 
 
Sen körde vi:
1.30 min (uppvärmning)
4 min (ner 2min)
4 min (ner2min)
5 min (till toppen)
7.13 min (hela)
7.23 min (hela 
5.30 min (ner 3.30 så det blev en till)
5.40 min (till toppen)
= 40 minuter A3
 
 
 
Kan inte klaga på vädret, det var kanon. 
 
 
Tog lite bilder efter sista intervallen.
 
 
Dagens chill på Lillkanis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0