Skit väder..

Har nu tyvärr regnat/ varit plus grader i två dagar nu... Varför kunde inte detta ha kommit som snö istället?! jaja har hunnit med några pass på snön redan, och kommer snart lite minus grader. 
 
Sprang med min bror igår, lugnt tempo i 90 minuter. Blev 14 kilometer, var halt så man fick ta det lite lugnt på vissa ställen. 
 
Körde sen ett bål pass, och avslutade med ett nytt pb på 100 armhävningar på 4minuter. Detta ska ju förbättras, och tycker det mer handlar om 100 ordentliga än några halv kassa armhävnignar!! 
 
 
Idag har vädret börjat vända åt det bättre. Inte en dag för sent.. Men passade på att fara och simma, tyvärr märktes det att man inte sommat på ett tag! 

Började köra, blev en massa sicksackandes mellan alla som var och simmade.. Blandade lite frisim, bröstsim. De längder man orkade köra frisim, sen efter jag simmat 1,1 km så öppnade de fartbanan. Skönt och kunna mata på lite utan att vara rädd att simma in i folk. Så matade på lite hårdare i 400 meter, innan jag slog av på farten lite och simmade 500 meter till. 

Nöjd med 2000 meter +. tror jag tappade ett par längder, när man tänkte på annat.. For sen ner på stan för lite shopping. Har inhandlat 12 par nya strumpor nu under lovet! Behövde några nya. 
 
Kanske ska fara till Pite ikväll för att kolla på bdx sprinten! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0