onsdag

Planen var träning 0800, men pga regnet sköt vi på träningen en timme. Och då fick vi mycket bra väder nästan hela passet. 
 
Så jag, Filip och Fors körde en skate runda. vi blev ute i 3 h. Och det kändes bra förutom mellan 2.00 och 2.30. Sen sista 30 gick utan några problem. 
 
 
På eftermiddan var det sista orienterings delen av årets grand slam. Och nu var det vanlig orientering. Hade ganska stor lucka bakåt. Sprang rätt bra, hade inte någon enorm fart i benen. Fast mitt orienterande var riktigt bra. 
 
Karta kommer måste samla ihop alla kartor och orka göra QR på dem. 
 
 
Om vi inte var klara nu så körade jag och Simon 60 minuter styrka också. Blev mycket överkropp och bål. Så kände mig rätt nöjd efter den dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0