Day so far

Igår var en rätt seg dag, fick inte så mycket vettigt gjort. 
 
Hann med ett styrkepass, körde mycket överkropp som vanligt. Allt för att bli lite starkare samt vila benen. 
 
Fick tid att tvätta upp alla träningskläder som man hade med sig till Mora/Skol SM. 
 
Måndagsfikat var bra som vanligt, dock är jag inget kladdkaks person. det är gott men inte så överdrivet som alla andra verkar tycka. Hade själv hoppas på en tårta, men det blev inget av det. Tur att man har några som tänker på det, så fick en bakelse med ett ljus i. Tackar för det! 
 
 
Idag har jag sovit rätt mycket, samt varit pch sprungit på Rackberget. Denna gång körde jag Oskar tillsammans och turades om att dra. Vi körde något slags A1-A2 tempo, inga ideér på att springa fort. Fast chillade inte heller. 
 
Nu hade jag mycket bättre koll på vad jag höll på med. Dock kan inte jag springa på samma kontroll 2 gånger, för då slutar jag läsa kartan och springer dit jag ska. Allmänt slö..
 
 
Finns fortfarande saker som kan förbättras! 
 
 
Hade sol under hela passet, riktigt fin höstvinter dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0