BBR långdistans

Uppdaterar ikapp lite nu.

Igår stod det löpning på schemat, så på med OL skorna och ut i skogen. Så jag och Alm drog iväg upp på ormberget och vidare ut mot hertsöträsk. blev totalt 2 h, är väll lite tidkåt så anpassar rundorna så att dom ska bli ganska precis 2 timmar.


Vi tog CTF:en. Men vars är ni då gubbar?

Discomyr? vad är det för något, ett ord jag fick lära mig när vi bestämde oss för att springa genom myren som var ca 500 meter lång. Myren svajade rätt bra när man sprang, och där av uttrycket discomyr.


Vissa är ju lite för tunga för att springa i myrar... Skämt åsido, myren var väldigt tunn på vissa ställen. När den var det så gick man igenom!

Gjorde även något man inte ska göra. Jag hoppade i vattnet med pulsklockan.. GÖR INTE DET, hade egentligen tur att den klarar sig nu. Efter passet kom det ut vatten när jag tryckte på start/ stop och lap. Så in i ugnen och sen har den fått hänga hela natten.

Nu när jag provade starta den idag så var allt frid och fröjd. Kanske att den kommer ha en aningen sämre batteritid. Kan nog leva med det, och till nästa gång ta av mig klockan först!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0