12 Juni

Blev 2 pass denna dag också. Först ett RK pass med Andreas som för övrigt fyllde år också.

Så blev 2 h stakning med några bra försök på att åka en teknisk diagonal i backarna. Åkte kronan, hertsön, Svartöstan, stan, NLV, orm och hem. 

Drog även ett bål pass efter rullskidorna. Där blev det plankan, crunch, armhävningar, rygglyft. Blev ca 2*25(30 på vissa övningar). Tog ju rätt bra pga stakningen.

Filmade även lite med mammas kompakt kamera (självklart digital). Dock har jag lite problem med formatet, ska försöka lösa det så jag kan lägga upp det här. För klippen innehåller en videoblogg, ett crib avsnitt, samt en instruktionsvideo till hur man får magrutor.

Blev hem och äta innan man for ut till Örarna för att fira en som fyllde 50 år. Så lite smörgåstårta och glass med jordgubbar satt inte fel.

For sen hem och bytte om till OL kläder och for till:


"Bälingebergets Naturreservat"

Var teknik slinga som stod på schemat. Ska fixa karta snart! Tyckte jag kom in i kartan rätt bra. Gjorde en miss då jag läste fel, där kartan var fel, och kontrollen satt fel. Så la det bakom mig och fortsatte orientera i ett bra flyt. Pulsen var ungefär låg A3 puls hela vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0