Tisdagsfika.. + musiktävling

Johej där!

Efter att väl ha kommit upp ur sängen, tog några extra timmars sömn (sånt man göra om man inte har skola på förmiddagen). For i alla fall ner till skolan för lunch, hade också i den svängen tänkt att klippa mig på drop in i byn. Men även på tidlöst hade de tider :p. Så bokade en tid imorgon istället, nu ryker håret !!

Sen for jag, AB, Alm och Zacke till Kanis för troligen årets puder, drop, skidslakt. Var riktigt förbannat ***** **** bra!! Så blev 2 feta rundor i helt orört puder. AB drog också troligen det fetaste droppet med längdskidor i världshistorien !





ABs bild

Efter att ha kommit hem så drog jag snabbt på mig träningkläder och ner i gymmet. Tyvärr det enda man kan träna hårt när det är kallt ute.. Så körde 12 min A2 stakning tog rätt så bra på armarna. upp på spiningcykeln ca 15 min. Över på att köra armar och lite mage/rygg. Avslutade med löpband i 12 km/h med 4 graders lutning. Och strechade ut det. Fick en bra genomkörare i hela kroppen!

Idag var det också min bakdag, så det blev äpplekaka med vanlijsås. Bilder från det!

 

Först gick en säkring på vispen när vi skulle göra smeten..



Löste det på annat sätt, fram till Vedin kom tillbaka och "lagade" vispen



Såg bättra ut än vad det blev.. Då vi var under tidspress och varje plåt inehöll 16 st ägg.



Schnyggt



ettajävlarna styrde upp ett musikquiz !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0