Stakergo tävling

Idag avgörs Skidlinjens första tävling på stakergon. Det handlar om 6 minuters stakning och längst distans vinner. Jag blev i alla fall rätt stum de 2 sista minuterna.

La mig in på tillfället på en 3:e plats 47 meter efter Jacob och 25 efter Alm (jag fick 1600m). Bland damerna leder Emma före Pernilla* (Inte helt säker).

Ska bli av med en massa hår idag, för nu blir det ett stort steg för mig men ett litet för mänsligheten. För tillfället ser mitt hår bara bra ut med mössa på... Blir väll någon bild när det är borta.


Dagens klädval med långt hår..


Skönt att temperaturen håller på att stiga -17 för tillfället !!

Kommentarer
Postat av: gbn

du ser ledsen ut er du ledsen du borde inte vara ledsen var glad det er gladigt

2012-02-08 @ 21:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0