På bra Humör

Idag vaknade jag utan hjälp av väckarklockan. Tycker det är väldigt skönt att få vakna utan pipet från telefonen. Kanske för att det inte har blivit lika sena kvällar som de kan bli ibland.

Solen har tittat fram riktigt bra nu, känns som att våren är påväg nu. Fast den ska inte riktigt komma ännu, om en månad eller 2 så kan de få börja bli vår.

Var nere på Byn och shoppade, blev en ny vit skjorta. Hade växt ur alla mina andra.. Köpte inte en fin skjorta i tunnt tyg, utan köpte en Humör i lite tjockare tyg. Och den kändes lite mer "ledig" inte lika uppklätt som i de andra skjortorna. (får väll fixa en bild snart)

Så nu får jag hoppas att Markus och Holmberg hinner styra hängslen och flugor till JVM.

Har ingen ide vad jag ska göra nu, men blir 2 fika snart. Kanske ska försöka fota lite.

Fast helvit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0