Gymmet

Har varit rätt slö med både bloggandet och tränadet det senaste dagarna. Fast är nog tillbaka och kan träna nu, men varför har det inte blivit vamare ute för? Kanske för att det är vinter nu..

Tror min hals tog lite stryk när temperaturen sjönk efter SM, så har tagit några lugna dagar fram till nu. Och idag tog jag mig ner till gymmet för lite lättare styrketräning och stakmaskin.

Blev fiskespelet 6 gånger, lite orytmisk stakning med ändå rätt bra intensitet. Så blev 24 minuter A2 stakning, sen 35 minuter styrketräning. Lite blandat av armar, ben mage, rygg och streching. har också kommit fram till att man kan köra benböj med 152.5 kg. Har en bit kvar dit, men är ju ändå inget mål som jag behöver uppnå för att förbättra min prestation.

Haft 3 lektioner, pratat med Sture om hans nyutvecklade stämpelförbättrning, ätit 2 fika, tagit en del bilder, sen cyklat till skolan i 2 dm nysnö.

Pictures!!





Någon som i alla fall tycker om -30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0