en seg onsdag

Dagen började inte så bra, vaknade till alarmet. Kännde inte alls att jag ville kliva upp. Så fortsatte sova för att komma ikapp lite timmars sömn som jag har gått miste om de senaste dagarna.

Så såg en film, men somnade med 30 minuter kvar.. Så sov/ låg kvar i sängen fram till klockan 1 !! Pasta lunch, sen ner på skolan för en lektion.

Har hunnit varit ute på ett lugnt A1 skate pass med några sköna grabbar. Skidorna gick ruskigt lätt om man jämnför med söndagen i Sumy.

Blir nog en film nu, sen sova och tagga för klassiska intervaller imorgon.


Starten långdistansen, sen gick tyvärr inte mina skidor i det regniga och tråkiga vädret.. i nästa bild och jag inte med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0