DM Skelllefteå

Ska man verkligen säga förlåt för att man inte har bloggat? Men har som vanligt inte hunnit med att uppdatera min sida då jag haft fullt upp i helgen.

Kom hem till Luleå i fredags, valla skidor och se till att allt är klart för avresa lördag morgon. Hann också med att se Will Hunting (8.1 på imdb) Håller med om det betyget, riktigt välgjord film.

For iväg lördag, hade redan bestämt mig innan att jag inte skulle åka runt långdistansen. Detta får folk tycka vad de vill om. Tänkte att vila/ känna på kroppen iför söndagens medel. Känns som att 13.5 km var lite saftigt att börja med efter att ha vilat i 1.5 vecka.

Så gled runt de 4 första kontrollerna innan jag packade ihop och la ner. Kroppen kändes rätt seg, men inte så oväntat. Bara att ladda om för söndagens tävling istället.

For lördag eftermiddag till Boda Borg för aktiviteter och mat. För Lunch tacos med kyckling istället för köttfärs. Gick ner lätt då man var rätt hungrig.

Sen var det dags var Bitches and crew att ta sig an Boda borgs olika rum. I början gick det rätt så ***** dåligt. Men när vi väl kom in i tänket och klurat ut de flesta rummen så flöt det på bra. Klarade alla utom ett rum, som är det svåraste.... Får väll fara dit och försöka någon annan gång.

Idag så hade jag ju bestämmt mig för att tävla. så värmde upp med kroppen var lite seg, men det gick över efter att man hade kört ett tag. Så fick kartan och tryckte från start, fick upp ett rätt så bra flow men kände ändå att man var lite ovan.

vann med 1.16 över Larsson och Joar kom på en 3:e plats. Efterår kändes halsen lite mer, så bara att börja dricka varmt och ta det lugnt. Får se hur den känns efter jag fått sovit.

Splitz från dagen: Winsplits

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0