3 feb 012

hejhallåtjo. Vad ska ma säga denna dag då? Allt rullar på som vanligt!

Men tog yttligare en vilodag efter samtal med mina tränare. Känns som att detta får lägga sig helt, ser inga problem att detta skulle påverka min resa till Ukraina. Går ju inte att träna skidor på ett bra sätt i -30.. Så lika att jag vilar istället.

Ska nog cykla lite imorgon (självklart inomhus) kanske att man blandar in lite styrka. Om det temperaturen är bättre på söndag kanske ett skidpass går att genomföra.

Har fixat klart rektorns dator på Persondatorer. Finns fortfarande ett fel på den, den externa kortläsaren vill inte fungera. Vi har varit 5 st som letat efter drivrutiner, men utan resultat. Tur att rektorn sa att han inte behövde/ använder den. Utan kopplar kameran via kabel till datorn.

Sen jobbat med operativsystem, hände inget roligt på den lektionen. Fast efter lektionen fastnade jag vid billjardbordet, så spelade säkert 1.5 h.. Gick ganska mycket tid där!

Dagens lunch måste få massa ++ i kanten, var lätt topp 3 som jag ätit på gymnasiet.

Började bli lite tajt om tid för att hinna med bussen, var dock tvungen att gå och hämta skidor hos Sture. Han hade fixat dem från en skido skada..

Men hann med bussen, fick sällskap av Jossan inte fel det : )

Hemma nu har jag hunnit med - Hämta paket på posten, bli påhoppad av en hund, städat, ätit våfflor och nu väntar lite lir med GBN

/peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0